czwartek, 3 stycznia 2013


22 komentarze:

  1. Jestem normalnie zakochana we wszystkich Twych szydełkowych dziełach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki 2012 - że szkoda, ze już koniec.
    Ale znając potencjał 2013 - będzie jeszcze bardziej powalał!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ciekawam co bedzie w 2013 skoro 2012 taki udany :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to Twoje dzierganie. Wybrać jednej jako najbardziej zachwycającej rzeczy bym nie potrafiła, bo wszystko takie słodziaste... Wielu nowych inspiracji w tym nowym roku Ci życzę! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje dzieła to cudeńka!!!!!!Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje dzieła, jakbyś zechciała wziąć udział to zapraszam Cię serdecznie , mam książeczkę o szydełkowaniu do wydania w zamian za małe szydełkowe coś ;) szczegóły tu : http://smakkropki.blogspot.com/2012/12/wymianka-indywidualna.html

    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, pięknie było u Ciebie przez okrągły rok. Robisz wspaniałe rzeczy. Lepszego jeszcze 2013 życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te pingwinki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam nadzieję, że część z Was w tym roku chwyci za szydełko :) Dziękuję za dobre słowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Strach pomyśleć czym zaskoczysz w 2013! Podziwiam Twój talent! Zakochana jestem w szydełku bez pamięci, ale daaalekoooo mi do Ciebie.
    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  11. same cudowności i do tego tak pięknie podane :) Najlepszego w Nowy Roku♥

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie!
    wszytskiego najlepszego w Nowym Roku
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. same piękności................. co jedno to piękniejsze :)
    spełnienia marzeń w 2013 roku

    OdpowiedzUsuń
  14. widać, że działo się działo w starym... niech sie dobrze też plecie ... :-) w Nowym i niech zdrowie Was nie opuszcza

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczne:))) dużo dobrego w tym Nowym Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne tworzysz cuda! Ale bym chciała tak szydłować!! Podglądamk zazdrośnie i przyczepiam CIę do mojej listy Faworytów! LOWE

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu duzo mowic, ty poprostu cuda na szydelku robisz! Przeczytalam o Twoim pieknym szydelkowaniu na blogu Pod norweskim niebem i pokusilam sie zeby zajrzec :-)Tyle pieknych rzeczy u Ciebie; zoledzie, serduszka, maskotki,naprawde podziwiam talent!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  18. No niektórzy jak są zdolni, to już są zdolni na całego. Śliczne cuda robisz. Podziwiam i ciut zazdroszczę bo sama mam dwie lewe ręce:)
    Pozdrawiam,
    Dagne

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również poznałam Twój blog porzez PODNORWESKIMNIEBEM.Jestem zakochana w waszych szydełkowych pracach.TEŻ tak chce.Dzięki waszym wskazówkom poczyniam małe postępy .Trochę nieudolnie , ale pierwsze kroki poczynione.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej piegusku co tam u ciebie, bo tęsknimy :(

    OdpowiedzUsuń