niedziela, 4 października 2015

Into the woods...


W głowie mam milion pomysłów. Na drutach dwa rozpoczęte swetry, niedokończone czapki, sprute rękawiczki... i tylko te żołędzie wychodzą masowo spod moich rąk ;) Możecie się śmiać, możecie drwić, ale w życiu nic tak mnie nie odstresowywało jak one. I tak bardzo cieszą oko!
Trzy lata temu wstawiłam TUTAJ żołędziowy tutorial i może i zaniedbałam bloga, może i pojawiam się i znikam... ale kolaż i w tym roku musi być ;)

Kto jest za łapka do góry!

Tymczasem zostawiam Was z kilkoma dzisiejszymi zdjęciami. Tak po prostu, bo to był fajny dzień :)










Lots of Love
-------
A.

16 komentarzy:

  1. ale fajnie! i słonecznie i kolorowo! buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapkę podnoszę do góry oczywiście!!! :))))) Śliczną sesję zrobiłaś szydełkowym wytworkom :)) Fajnie spędzaliście czas :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, że się zgłaszam 😁 te żołędzie to jest jakiś szał od pierwszego żołędzia, którego zrobiłam ponad 2 lata temu 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. :) pięknie spędzony leśny czas, z wspaniałymi efektami :) pozdrawiam żołędziową Istotkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :-) Uwielbiam szydełkowe żołędzie. A Twoje dynie są cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak się cieszę, ze wracasz! Twoje obydwa blogi czytałam jako młodsza koleżanka z zapartym tchem, a teraz po raz drugi zostanę mamą i będą Siostrzyczki :) I bardzo dużo myślę o Tobie i Twoich córkach i wracam do Twoich wpisów! Chciałabym, aby moje miały równie wspaniałą i kreatywną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże jak pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Łapki do góry obie podnoszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. szałowe są te żołędzie i dyńki też :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne dynie! <3
    Słonecznie i w lesie, czyli najlepiej jak może być.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za każde słowo:) Uśmiecham się szeroko do Was!

    OdpowiedzUsuń
  12. żołędzie chyba tylko Ty potrafisz :) CUDNE SĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne dynie i żołędzie! Ja ostatnio próbowałam swoich sił w szydełkowaniu i zrobiłam białe dynie, ale one to sie nie umywają do Twoich cudnych:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. I even did an appraisal on my website! Why am I using squeal script all over the place!Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for your very good site….
    HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń