wtorek, 17 listopada 2015

Kolaż 2015 :)


Z małym poślizgiem... w końcu jest:) Nasze małe, kolorowe dzieło :D
Ogromnie Wam dziękuję! I cieszę się, że nie tylko ja mam na ich punkcie bzika ;)

***

 ***
1. Lidia Korczyńska
2. Creative Paruparo
3. Martyshka
4. Anutek 115
5. Piegowata
6. Marielle
7. Klaudia
8. Matuszka&Jaguszka
9. Agata Kołodziejska
10.@iwonak35
11. JIM Girls

***

I jak zwykle - wszystkich tych, którzy jeszcze nie zaczęli swojej przygody z włóczkami - OGROMNIE ZACHĘCAM!!! 
Jeśli nie zdążyliście dosłać swojego zdjęcia, jak zwykle kolaż pozostaje otwarty :)

Uściski!
A.

11 komentarzy:

  1. Piękny kolaż :-) Cudowne kolorowe żołędzie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudne żołędzie, super kolaż! A skoro pozostaje otwarty to na pewno doślę fotkę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak rok temu, jak dwa, jak zawsze przecudowne te żołędzie, hehhe i znów to samo postanowienie ... spróbuję ... hihi i może do przyszłej jesieni mi się uda:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pieknie!!! moze ja sie kiedys w koncu skusze :)
    pozdrawiam cieplo wszystkie zoledziowe kreatorki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie przepiękne !!! cieszę się, że mam swój mały udział w kolażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są, szkoda, że je nie umiem nic robić na szydełku. Ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh jakie cuda!
    Ja się przygotuję na przyszły rok! O! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolaż a żołędzie w każdej odsłonie wyglądają niesamowicie. Ja niestety nie dałam rady w tym roku nic udziergać, ale za rok obiecuję poprawę i dołączenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh! that was a cool post.I like it.
    ________________________
    kristen stewart hot HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń