wtorek, 17 kwietnia 2012

Losowania ciąg dalszy ;)

Losowanie wchodzi nam pomału w krew ;) Dorzuciłam oczywiście osoby, które dopisały się jeszcze wczoraj i te, które napisały maila (ponieważ nie mogły dodać komentarza*).

I nie owijając w bawełnę ...



Tajemnicza mała ręka wyciągnęła dziś oto takie karteczki :)

naszapolana, Jola (mail), magdalena :)

Gratuluję :) I proszę o podanie namiarów i koloru sówki na maila piegowata.agnieszka@gmail.com


Osoby wylosowane wczoraj (jerzy_nka i kamis) nadal czekam na maila :)

Dobrego i kolorowego dnia!

* kiedyż też miałam taki problem na innych blogach - pomogła zmiana przeglądarki na Google Chrome...

7 komentarzy:

  1. Tak tak !!! zmiana przeglądarki pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, może następnym razem nie przegapię. Taka sówka to sama słodycz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to JA? ja? serio? Ja wylosowana jako właścicielka jednej z sówek? Ja? serio? Niech mnie ktoś uszczypnie!!!!
    ała ..

    ale ... serio? ja?
    chyba sie posikam ze szczęścia!!!!!!!!!
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. matko jedyna, wciąż nie wierzę! Cudak leci do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranym,ale łezka w oku nie ukrywam:(

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ale mają fajnie że wygrały ! a może zawieruszyła się gdzieś jeszcze jedna sówka ??? pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń