wtorek, 21 października 2014

Puk! Puk!


Najtrudniej zawsze jest napisać pierwsze zdanie. Ale zdaje się, że mam je już za sobą ;) Sama w to nie wierzę, że w końcu udało mi się... to zapewne zasługa jesieni, która wczesnym wieczorem maluje już niebo na czarno i jakoś, nie wiadomo jak, czas sam się znajduje na różne różności :)

Miałam już to w planach baaaardzo dawno temu, kiedy spadały pierwsze czapeczki z drzew, ale za każdym razem coś krzyżowało moje plany. Na szczęście żołędziowy sezon teraz w pełni! Chodniki pod dębami są zasypane czapeczkami... 

I tak sobie pomyślałam, że może zrobimy znowu kolaż? 
Co Wy na to?


Jeśli macie ochotę, prześlijcie jedno żołędziowe zdjęcie na piegowata.agnieszka@gmail.com. Na zdjęcia czekam do 21 listopada, a jak będzie trzeba to trochę dłużej:)

TU nasz pierwszy kolaż:) a TU ubiegłroczny :) Prawda, że cudne! TU tutorial, z którego powstało już wiele kolorowych żołędzi :)

Fajnie byłby to powtórzyć!


Ja w ty roku wiążę je w kolorowe sznury, bo jakoś tęczowy motyw mocno do mnie przemawia :) Dwa z nich wiszą nad łóżkami moich Córek :)






To co? Mogę na Was liczyć? :)))
Dajcie koniecznie znać!

P.S. A ja obiecuję poprawę :) Właśnie fruną do mnie nowe włóczki! :)



34 komentarze:

  1. Śliczne!Piękne kolory i precyzyjna robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:))) Tęcza ostatnio mocno za mną chodzi ;)

      Usuń
  2. No żołędzie muszą być...! :)) Piękna tęcza! :) Hmm...to nie pozostaje mi nic innego jak wziąć się za dzierganie! Czapeczki już czekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Bez nich nie ma tego bloga! :D Czekam na zdjecie!

      Usuń
  3. Super, że wróciłaś:) A żołędziowe zdjęcia jak zwykle cudne! U mnie też zapas czapeczek imponujący, ale żołędzi muszę trochę dorobić, żeby mieć co fotografować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No koniecznie!
      Mam nadzieję, że tym razem "powrót" mi się na serio uda ;)

      Usuń
  4. Jasne! Jak fajnie, że znowu wypisujesz do nas coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja oczywiście się przyłączę :)

      Usuń
    2. Wysłane....yyy... dzisiaj:/ Masakra, ale już się nie tłumaczę ;) Będę czekać na zdjęcie! :))) Uściski dla Was!

      Usuń
  5. tęczowy sznur oczywiście cudny !!!! i jak zawsze lubię Twoje powroty :) Ściskam mocno i jesiennie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam dzisiaj o Piegowatej i jej kolorowych żolędziach, no i taka niespodzianka :)
    Popatrzyłam na Twój tęczowy sznur żołędzi i zapragnęłam mieć takie korale ! :) Śliczne są !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Na korale też się nadają :D Są multifunctional :D

      Usuń
  7. Piękna ta żołędziowa rodzinka.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne żołędziowe sznury:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj akurat je robiłam, dzisiaj dopieszczę i zrobię foto do 15 listopada na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że moje będą z innego materiału bo z włóczki niestety nie umie. Wełna do filcowania może być? :)

      Usuń
    2. Cieszę się ogromnie!!! Pewnie, że może być!!! :D Czekam na zdjęcie zatem:)

      Usuń
    3. Fotka posłana :) Nie mogę doczekać się kolażu :)

      Usuń
  10. Ja też, ja też ;) U dziewczyn wisi już krótki sznur z różowymi żołędziami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogłam się doczekać kiedy będzie kolaż, więc przyłączę się z wielką radością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Zdjęcie już dostałam;) Odpiszę w tak zwanym "międzyczasie" ;)

      Usuń
  12. Piękne żołędzie! Post zachęca do "współpracy"... Ale musze oszacować czy się czasowo wyrobię :-)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden zajmie Ci kilka minut zaledwie, kilka sztuk zrobisz podczas oglądania filmu :)))
      Zachęcam:)

      Usuń
    2. Bła ha ha.... co ty mi piszesz? że jeden to kilka minut- chyba nie mam turbo szydełka!!!!!
      U mnie to albo film albo szydełko.... hi hi hi ale ja mam już czapeczki i może cosik spróbuję, no i oczywiście nie mam pojecia jka je zrobie bo niestety nie wiem czy to bedą słupki, półsłupki czy cos w ogóle innego np. skrecone nitki wokół patyka co zwie sie szydełko:) zobaczymy:)
      pozdrawiam cieplutko i zabieram sie wieczorem do pracy....

      Usuń
    3. Trzymam kciuki! Daj koniecznie znać!

      Usuń
  13. Daję znak...niezmiennie jestem zachwycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym roku wydziergałam już cały ... jeden żołądź ;) dobry początek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakomity Jarecka! ZNAKOMITY! :D Czekam na zdjęcie zatem :)))
      Ściskam!

      Usuń
  15. No i zrobiłam, widziałam taki pomysł na żołędzie, ale to było wiosną..teraz naspadało tych czapeczek... no i fotki podeślę w najbliższych godzinkach podobnie jak zamieszczenie fotek na blogasku:) Czy nadadzą się w ogóle do Twojego zamysłu kolażu??? Sama musisz ocenić:). Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. rozczulaja mnie te cudowne kolory! w MAdrycie pewnie nie znajde debow, ale przez calkowity przypadek znalazlam kilka zoladzi w czelusciach mieszkania.
    czuje, ze sie skusze ...

    OdpowiedzUsuń